Wednesday, October 24, 2007

好久都没来着里了。。。

工作真的好忙!!!
天天八点上班,七点左右下班。。。十一小时忙下来。。
回到家,整个人都没有精力了。。。真的好累。。。
虽然如此,我还是很享受这样的忙。。。

这一个月,天天忙着三个产品的研发。。。
现在的工作和我修读的完全不相干。。。
不过这是一个很好的学习机会。。。

由于经理不在,所以样样都要自己来想。。。
今天,公司的蔡小姐对我说:“看来你不久也会和经理一样秃头了。”
“不过当初经理的头发比你多,所以我看你会比较快。”

气到爆炸!!!竟然。。。不过没关系,因为我很大方的。。。

不过说真的有点担心秃头哦。。。哈哈。。。

3 comments:

Jay said...

muahahahahah.... botak!!!!!!!!!

yea... it's been 1 month u didnt update ur blog leh... even though i'm working and no internet, i'm still updating about my life... lousy la u... huahuahua...

Alvin Ong said...

maybe i really lousy....
this month really lot of things happen on me...most of the day i start working from 7.30am till 10pm....so do you think i still have time and energy to update my blog??? i do feel tired but that is life which i suppost to have it now...

Jay said...

gee.... don say urself lousy le... my life is worse than u... pressured...